Šokējoši! Pilots nogalināja 149 cilvēkus savas nelaimīgās mīlestības dēļ
Avarējušās «Germanwings» lidmašīnas pilots Andreass Lubics (Andreas Lubitz) slēpis darba nespējas lapu no darba devēja, darba kolēģiem un draugiem.
Publicēts: 27.03.2015, Komentāri: 31
Aviokatastrofu Alpos izraisījušais pilots Andreass Lubics - Andreas Lubitz - no darba devējiem slēpis slimības lapu, kas attiecās arī uz dienu, kad notika traģēdija. To atklājuši izmeklētāji, pārmeklējot viņa dzīvesvietu - vēsta portāls LSM.lv .
Oficiāli netiek teikts, kāda slimība tā bijusi, taču Vācijas mediji ziņo, ka vīrietis cietis no depresijas un nesen izjutis pārdzīvojumus privātajā dzīvē. Proti, nesen viņu esot pametusi draudzene, ko pilots esot ļoti pārdzīvojis, tāpēc esot izvēlējies izdarīt pašnāvību, bet esot bijis par gļēvu, lai to izdarītu vienatnē - vēsta vācu mediji. Tāpat žurnālisti min faktu, ka jaunajam cilvēkam bijušas lielas problēmas ar psihi, jo pēc praktiskajām mācībām ASV, viņš atzīts par lidojumu veikšanai nederīgu personu un pusotru gadu ārstējies no depresijas.
Lubicam bija 28 gadi un psiholoģiskās veselības problēmas viņu esot vajājušas ik pa laikam.
AUKSTASINĪGĀ SLEPKAVAS ANDREAS LUBITZ BILDES VARAT SKATĪT ŠEIT
Diseldorfas Universitātes klīnika apliecināja, ka Lubics vērsies pie ārstiem un tika izmeklēts kā pacients februārī, pēdējo reizi viņš pie ārstiem vērsās 10.martā, ziņo aģentūra “RIA Novosti”.
Klīnikas pārstāvji medijus informējuši, ka Lubica medicīnas karte nodota izmeklētājiem, taču norādījuši, ka “nevar apstiprināt informāciju, ka Lubics ārstējās mūsu klīnikā no depresijas”.
SKATIET ARĪ: 65 TRAĢĒDIJAS BILDES. 150 cilvēku pēdējais lidojums GERMANWINGS gaisa kuģī - BRĪDINĀM PAR NEPATĪKAMIEM SKATIEM
“Ņemot vērā Francijas amatpersonas paziņojumu, ka otrais pilots mērķtiecīgi izraisījis avāriju, un lūgumu sākt izmeklēšanu Diseldorfas prokuroram, šeit ieradusies Diseldorfas policija. Mēs kopā ar pieciem izmeklētājiem esam to pārmeklējuši, meklējot skaidrojumu tam, kāpēc pilots šādi varētu būt rīkojies,” atklāja policijas runasvīrs Markus Neščerijs.
Reida laikā atrasts, iespējams, ļoti būtisks dokuments – saplēsta slimības lapa, kuru, pēc visa spriežot, Lubics slēpis no sava darba devēja un kolēģiem. Tā attiecās arī uz laiku, kad notika aviokatastrofa, un, ja viņš to būtu iesniedzis, viņam būtu liegts lidot.
Turpat blakus atrastas arī izrakstītu zāļu receptes, kas tā arī netika izmantotas. Vācijas prese ziņo, ka Lubics cietis no smagas depresijas.
Prokurori Diseldorfā paziņoja, ka atrasti „medicīniski dokumenti, kas liecina par saslimšanu un medicīnisku ārstēšanu”. Prokurori norāda, ka tas „apstiprina aizdomas”, ka Lubics „no sava darba devēja un kolēģiem slēpa savu slimību”.
Laikraksts “Bild” skaidro, ka viņa psiholoģiskās problēmas bija jau pamanītas iepriekš - “Lufthansa” mācību nometnē Arizonas štatā ASV 2009.gadā viņš ticis atzīts kā nederīgs lidošanai un pusotru gadu no smagās depresijas ārstējies. Lūzuma punkts, iespējams, bijusi nesenā izšķiršanās ar savu draudzeni.
“Cilvēki, kuri izdara pašnāvību ir iekšēji ļoti saspringuši un apņēmības pilni – nekas vairs nav svarīgs, viņi ir ārpus visa, ir zināma atslēgšanās no ārpasaules,” skaidroja psihiatrs Dāvids Gurions.
“Daži pacienti šo sajūtu raksturo kā atrašanos tādā kā burbulī un saka, ka savu rīcību gluži vai vēro kā no malas. Ja tu ciet no smagām psiholoģiskām problēmām, esi nikns un faktiski apmāts – tajā mirklī tevi nekas nevar ietekmēt. Tu esi atrauts no apkārtējās vides un neraugoties uz jebkādiem argumentiem un paniku, ko dzirdi apkārt, tu jau esi sācis rīkoties un tas notiek automātiski,” skaidroja psihiatrs.
Izmeklētāji Andreasa Lubica dzīvesvietā pašnāvības vēstuli nav atraduši. Prokuratūra arī uzsver, ka nav nekādu liecību par to, ka viņa lēmumam ietriekt lidmašīnu kalnā, nogalinot sevi un pārējos 149 lidmašīnā esošos cilvēkus, bijis kāds politisks vai reliģisks motīvs.
Tikmēr Vācijas aviācijas asociācija piektdien paziņoja, ka ir vienojusies ieviest noteikumu, ka pilotu kabīnē vienmēr jāatrodas vismaz diviem apkalpes locekļiem. Avarējusī lidmašīna piederēja aviosabiedrībai „Germanwings”, kura mātes uzņēmums ir Vācijas lidsabiedrība „Lufthansa.” Pirms tam vairākas Eiropas aviokompānijas jau bija paziņojušas, ka nekavējoties ieviesīs attiecīgus noteikumus.
Tiek ziņots, ka arī Eiropas Aviācijas drošības aģentūra sākusi diskusijas ar aviācijas nozari un Eiropas Savienības dalībvalstīm par obligātu divu lidmašīnas apkalpes locekļu klātbūtni pilotu kabīnē. Bet Eiropas Komisijas pārstāve Mina Andrejeva piekdien norādīja, ka tiek gaidīti izmeklēšanas rezultāti, un, „ja nepieciešams, drošības noteikumi tiks pārskatīti”.
„Kamēr izmeklēšana turpinās, mēs neizdarīsim nekādus secinājumus, jo nav nekādu secinājumu. Līdz ar to, ja būs nepieciešamība mainīt mūsu noteikumus, mēs ar to nodarbosimies, ka būs konkrēti izmeklēšanas secinājumi,” sacīja komisijas pārstāve.
Trīs dienas pēc katastrofas Alpos turpinās meklēšanas darbi, lai atrastu bojā gājušo mirstīgās atliekas, otro melno kasti, kurā tiek ierakstīti lidojuma dati, un savāktu atlūzas. Avārija notika nomaļā vietā, netālu esošajā ciematā ieradušies upuru tuvinieki. Izmeklētāji vāc DNS paraugus, lai varētu identificēt upurus.
Jau ziņots, ka Vācijas aviosabiedrības „Lufthansa” meitas uzņēmuma, lētās aviokompānijas „Germanwings” lidmašīna avarēja otrdien priekšpusdienā Francijas Alpos ceļā no Barselonas uz Diseldorfu. Lidmašīnas atlūzas tika atrastas grūti pieejamā kalnu rajonā. Jau otrdien aviācijas eksperti izteicās, ka lidmašīnas vecums – 24 gadi – nevar būt iemesls lidmašīnas katastrofai. Līdz šim „Germanwings” lidmašīnām nekādu būtisku problēmu nebija bijis.
Ceturtdienas rītā „The New York Times” vēstīja, ka lidmašīnu avārijas brīdī, visticamāk, vadījis tikai viens pilots, jo otrs tobrīd bija izgājis no kabīnes, un vēlāk izmeklētāji paziņoja, ka kabīnē esošais pilots lidmašīnu nogāza apzināti. Lubics nogāza lidmašīnu pēc tam, kad kabīnē palika viens. Lidmašīnas kapteinis bija izgājis, un otrais pilots bija nobloķējis ieejas durvis pilotu kabīnē, uzskata izmeklētāji.
Oficiāli netiek teikts, kāda slimība tā bijusi, taču Vācijas mediji ziņo, ka vīrietis cietis no depresijas un nesen izjutis pārdzīvojumus privātajā dzīvē. Proti, nesen viņu esot pametusi draudzene, ko pilots esot ļoti pārdzīvojis, tāpēc esot izvēlējies izdarīt pašnāvību, bet esot bijis par gļēvu, lai to izdarītu vienatnē - vēsta vācu mediji. Tāpat žurnālisti min faktu, ka jaunajam cilvēkam bijušas lielas problēmas ar psihi, jo pēc praktiskajām mācībām ASV, viņš atzīts par lidojumu veikšanai nederīgu personu un pusotru gadu ārstējies no depresijas.
Lubicam bija 28 gadi un psiholoģiskās veselības problēmas viņu esot vajājušas ik pa laikam.
AUKSTASINĪGĀ SLEPKAVAS ANDREAS LUBITZ BILDES VARAT SKATĪT ŠEIT
Diseldorfas Universitātes klīnika apliecināja, ka Lubics vērsies pie ārstiem un tika izmeklēts kā pacients februārī, pēdējo reizi viņš pie ārstiem vērsās 10.martā, ziņo aģentūra “RIA Novosti”.
Klīnikas pārstāvji medijus informējuši, ka Lubica medicīnas karte nodota izmeklētājiem, taču norādījuši, ka “nevar apstiprināt informāciju, ka Lubics ārstējās mūsu klīnikā no depresijas”.
SKATIET ARĪ: 65 TRAĢĒDIJAS BILDES. 150 cilvēku pēdējais lidojums GERMANWINGS gaisa kuģī - BRĪDINĀM PAR NEPATĪKAMIEM SKATIEM
“Ņemot vērā Francijas amatpersonas paziņojumu, ka otrais pilots mērķtiecīgi izraisījis avāriju, un lūgumu sākt izmeklēšanu Diseldorfas prokuroram, šeit ieradusies Diseldorfas policija. Mēs kopā ar pieciem izmeklētājiem esam to pārmeklējuši, meklējot skaidrojumu tam, kāpēc pilots šādi varētu būt rīkojies,” atklāja policijas runasvīrs Markus Neščerijs.
Reida laikā atrasts, iespējams, ļoti būtisks dokuments – saplēsta slimības lapa, kuru, pēc visa spriežot, Lubics slēpis no sava darba devēja un kolēģiem. Tā attiecās arī uz laiku, kad notika aviokatastrofa, un, ja viņš to būtu iesniedzis, viņam būtu liegts lidot.
Turpat blakus atrastas arī izrakstītu zāļu receptes, kas tā arī netika izmantotas. Vācijas prese ziņo, ka Lubics cietis no smagas depresijas.
Prokurori Diseldorfā paziņoja, ka atrasti „medicīniski dokumenti, kas liecina par saslimšanu un medicīnisku ārstēšanu”. Prokurori norāda, ka tas „apstiprina aizdomas”, ka Lubics „no sava darba devēja un kolēģiem slēpa savu slimību”.
Laikraksts “Bild” skaidro, ka viņa psiholoģiskās problēmas bija jau pamanītas iepriekš - “Lufthansa” mācību nometnē Arizonas štatā ASV 2009.gadā viņš ticis atzīts kā nederīgs lidošanai un pusotru gadu no smagās depresijas ārstējies. Lūzuma punkts, iespējams, bijusi nesenā izšķiršanās ar savu draudzeni.
“Cilvēki, kuri izdara pašnāvību ir iekšēji ļoti saspringuši un apņēmības pilni – nekas vairs nav svarīgs, viņi ir ārpus visa, ir zināma atslēgšanās no ārpasaules,” skaidroja psihiatrs Dāvids Gurions.
“Daži pacienti šo sajūtu raksturo kā atrašanos tādā kā burbulī un saka, ka savu rīcību gluži vai vēro kā no malas. Ja tu ciet no smagām psiholoģiskām problēmām, esi nikns un faktiski apmāts – tajā mirklī tevi nekas nevar ietekmēt. Tu esi atrauts no apkārtējās vides un neraugoties uz jebkādiem argumentiem un paniku, ko dzirdi apkārt, tu jau esi sācis rīkoties un tas notiek automātiski,” skaidroja psihiatrs.
Izmeklētāji Andreasa Lubica dzīvesvietā pašnāvības vēstuli nav atraduši. Prokuratūra arī uzsver, ka nav nekādu liecību par to, ka viņa lēmumam ietriekt lidmašīnu kalnā, nogalinot sevi un pārējos 149 lidmašīnā esošos cilvēkus, bijis kāds politisks vai reliģisks motīvs.
Tikmēr Vācijas aviācijas asociācija piektdien paziņoja, ka ir vienojusies ieviest noteikumu, ka pilotu kabīnē vienmēr jāatrodas vismaz diviem apkalpes locekļiem. Avarējusī lidmašīna piederēja aviosabiedrībai „Germanwings”, kura mātes uzņēmums ir Vācijas lidsabiedrība „Lufthansa.” Pirms tam vairākas Eiropas aviokompānijas jau bija paziņojušas, ka nekavējoties ieviesīs attiecīgus noteikumus.
Tiek ziņots, ka arī Eiropas Aviācijas drošības aģentūra sākusi diskusijas ar aviācijas nozari un Eiropas Savienības dalībvalstīm par obligātu divu lidmašīnas apkalpes locekļu klātbūtni pilotu kabīnē. Bet Eiropas Komisijas pārstāve Mina Andrejeva piekdien norādīja, ka tiek gaidīti izmeklēšanas rezultāti, un, „ja nepieciešams, drošības noteikumi tiks pārskatīti”.
„Kamēr izmeklēšana turpinās, mēs neizdarīsim nekādus secinājumus, jo nav nekādu secinājumu. Līdz ar to, ja būs nepieciešamība mainīt mūsu noteikumus, mēs ar to nodarbosimies, ka būs konkrēti izmeklēšanas secinājumi,” sacīja komisijas pārstāve.
Trīs dienas pēc katastrofas Alpos turpinās meklēšanas darbi, lai atrastu bojā gājušo mirstīgās atliekas, otro melno kasti, kurā tiek ierakstīti lidojuma dati, un savāktu atlūzas. Avārija notika nomaļā vietā, netālu esošajā ciematā ieradušies upuru tuvinieki. Izmeklētāji vāc DNS paraugus, lai varētu identificēt upurus.
Jau ziņots, ka Vācijas aviosabiedrības „Lufthansa” meitas uzņēmuma, lētās aviokompānijas „Germanwings” lidmašīna avarēja otrdien priekšpusdienā Francijas Alpos ceļā no Barselonas uz Diseldorfu. Lidmašīnas atlūzas tika atrastas grūti pieejamā kalnu rajonā. Jau otrdien aviācijas eksperti izteicās, ka lidmašīnas vecums – 24 gadi – nevar būt iemesls lidmašīnas katastrofai. Līdz šim „Germanwings” lidmašīnām nekādu būtisku problēmu nebija bijis.
Ceturtdienas rītā „The New York Times” vēstīja, ka lidmašīnu avārijas brīdī, visticamāk, vadījis tikai viens pilots, jo otrs tobrīd bija izgājis no kabīnes, un vēlāk izmeklētāji paziņoja, ka kabīnē esošais pilots lidmašīnu nogāza apzināti. Lubics nogāza lidmašīnu pēc tam, kad kabīnē palika viens. Lidmašīnas kapteinis bija izgājis, un otrais pilots bija nobloķējis ieejas durvis pilotu kabīnē, uzskata izmeklētāji.