Nāve 36 gadu vecumā nožēlojama šofera dēļ. Pār princeses Diānas autokatastrofu veļas milzu mīti
Šaušalīgā nāve šokēja visu pasauli. 36 gadu vecumā Velsas prinča Čārlza pirmā sieva tika aizsaukta mūžībā automašīnai uz 200 km/h ietriecoties tuneļa betona sienā.
Publicēts: 31.08.2017, Komentāri: 0
1997.gada 31.augustā Princese Diāna (lēdija Diāna Frensisa Spensere) traģiski gāja bojā autokatastrofā Parīzē. Auto, kurā atradās arī viņas mīļotais Dodi Al Fajeds, 200 km/h ātrumā ietriecās tuneļa sienā. Lieta jau sen slēgta, taču arvien parādās jaunas spekulācijas par notikušo.
Kopumā mašīnā bija 4 cilvēki: Diāna, viņas mīļotais vīrietis, viņas miesassargs Džons un šoferis. Britu tiesa konstatēja, ka mašīnas šofera – Pola Anrī – asinīs konstatētais alkohola daudzums trīs reizes pārsniedzis normu. Neviens no trim mašīnā esošajiem cilvēkiem neesot bijis piesprādzējies. Kā vainīgos traģēdijā atzina it kā paparaci fotogrāfus, tomēr īstenībā šoferis esot ticis apžilbināts ar speciālu gaismas šoka iekārtu, kas tikai vizuāli atgādina zibspuldzi un ar fotgrāfiem neesot nekāda sakara.
Sabiedrība joprojām nespēj samierināties ar traģēdiju, kuras laikā baisā autoavārijā Parīzē izdzisa lēdijas Diānas dzīvība. Viņas bijušais miesassargs paziņojis, ka viss būtu varējis izvērsties citādi. Karaliskā Aizsardzības dienesta virsnieks Kens Varfe, kurš par Diānas drošību gādāja līdz 1993. gadam, britu izdevumam The Daily Mail padalījies ar stāstu sēriju, kurā atsaucis atmiņā dažādus notikumus, kas risinājušies laikā, kad viņš pats bija lēdijas miesassargs.
Kādā stāsta daļā virsnieks iztirzājis Diānas nāves apstākļus. Viņš pavēstījis, ka, ja sievietei liktenīgajā naktī blakus būtu bijuši profesionāli un labi apmācīti miesassargi, viņa nekad nebūtu iekāpusi automašīnā un traģēdija nebūtu notikusi.
"Esmu redzējis visus pierādījumus, un vaina par Diānas nāvi gulstas uz viņas miesassargu pleciem," pārdomās dalījies aizsardzības dienesta virsnieks.
1993. gadā Varfe nolēma, ka vairs nevēlas būt Diānas miesassargs, taču pēc četriem gadiem augusta naktī, kad viņš saņēma ziņu, ka sieviete gājusi bojā autoavārijā, virsnieks izjuta neaprakstāmas bēdas, jo aptvēra, ka viss, iespējams, būtu varējis izvērsties citādāk.
Virsnieks atklājis, ka Karaliskā Aizsardzības dienesta vīri sargājuši Diānu 15 gadus, taču aptuveni divus mēnešus pirms sievietes nāves rūpes par lēdijas drošību uzņēmušies viņas mīļotā vīrieša Dodi al Fajeda algoti miesassargi.
Traģiskajā naktī Diānu sargājis miesassargs Trevors Rīzs-Džounss. Varfe apgalvojis, ka šis kungs ir izbijis karavīrs, kuram nav bijušas nepieciešamās zināšanas, lai rūpētos par karaliskās ģimenes pārstāvja drošību.
Varfe spriedis, ka, ja miesassargs būtu bijis profesionālis un sava uzdevuma augstumus, viņš nemūžam nebūtu pieļāvis, ka Diāna un Dodi al Fajeda iekāpj automašīnā, kas vēlāk iekļuva traģiskajā avārijā. Viņaprāt, Karaliskā Aizsardzības dienesta pārstāvis nekad šādu kļūdu nebūtu pieļāvis.
Konspirācija un aizkulises
Katras nopietnas valsts izlūkdienestā ir slepena nodaļa, kuras plāni, nedarbi netiek afišēti nekādā veidā, viņu rīcība esot maksimāli noslepenota. Šādu cilvēku galvenais uzdevums ir likvidēt režīmam nelojālus cilvēkus. Autoavārija ir viens no izplatītākajiem politisko slepkavību veidiem – speciāla mobila lāzera ierīce raida jaudīgu staru, kas apžilbina un uz brīdi padara aklu mašīnas vadītāju.
Tieši šāda veida atbrīvošanās no nevēlamas personas notikusi ar visu mīlēto Diānu, uzskata eksperti. Gromovs uzskata, ka „britu specdienesti stingri pieturas pie šīs metodes. Nav pirmā reize, kad šādi tiek neitralizēti cilvēki. Vairāki liecinieki sacīja, ka redzēja uzzibam stipru gaismu, taču policija neuzskatīja šīs liecības par vērā ņemamām. Un tieši tas netieši apliecina ieinteresētību. Tā bija tīša slepkavība”.
Atklājies arī fakts, ka šoferis Pols Anrī bijis izlūkošanas dienesta informators. Viņš esot informējis dienestu par katru princeses soli.
Versijas un spekulācijas par to, kāpēc bija jānovāc karaļnama daiļākā un iemīļotākā persona, ir daudz un dažādas, un rodas arvien vēl. Pastāv viedoklis, ka visas pasaules narkobizness ir sadalīts, un savu daļu no tā kontrolē arī britu karaļnams. Princese it kā esot uzsākusi cīņu pret šo amorālo naudas ieguves veidu, un tāpēc esot likvidējama. Jaunākā sazvērestības teorija ir tāda, ka princeses nāve tika lemta tādēļ, ka viņa gaidīja bērnu no miljardiera Al Fajeda, taču šis vīrs ir arābs, un karaļnamā nedrīkstēja iepludināt arābu asinis.
Kopumā mašīnā bija 4 cilvēki: Diāna, viņas mīļotais vīrietis, viņas miesassargs Džons un šoferis. Britu tiesa konstatēja, ka mašīnas šofera – Pola Anrī – asinīs konstatētais alkohola daudzums trīs reizes pārsniedzis normu. Neviens no trim mašīnā esošajiem cilvēkiem neesot bijis piesprādzējies. Kā vainīgos traģēdijā atzina it kā paparaci fotogrāfus, tomēr īstenībā šoferis esot ticis apžilbināts ar speciālu gaismas šoka iekārtu, kas tikai vizuāli atgādina zibspuldzi un ar fotgrāfiem neesot nekāda sakara.
Sabiedrība joprojām nespēj samierināties ar traģēdiju, kuras laikā baisā autoavārijā Parīzē izdzisa lēdijas Diānas dzīvība. Viņas bijušais miesassargs paziņojis, ka viss būtu varējis izvērsties citādi. Karaliskā Aizsardzības dienesta virsnieks Kens Varfe, kurš par Diānas drošību gādāja līdz 1993. gadam, britu izdevumam The Daily Mail padalījies ar stāstu sēriju, kurā atsaucis atmiņā dažādus notikumus, kas risinājušies laikā, kad viņš pats bija lēdijas miesassargs.
Kādā stāsta daļā virsnieks iztirzājis Diānas nāves apstākļus. Viņš pavēstījis, ka, ja sievietei liktenīgajā naktī blakus būtu bijuši profesionāli un labi apmācīti miesassargi, viņa nekad nebūtu iekāpusi automašīnā un traģēdija nebūtu notikusi.
"Esmu redzējis visus pierādījumus, un vaina par Diānas nāvi gulstas uz viņas miesassargu pleciem," pārdomās dalījies aizsardzības dienesta virsnieks.
1993. gadā Varfe nolēma, ka vairs nevēlas būt Diānas miesassargs, taču pēc četriem gadiem augusta naktī, kad viņš saņēma ziņu, ka sieviete gājusi bojā autoavārijā, virsnieks izjuta neaprakstāmas bēdas, jo aptvēra, ka viss, iespējams, būtu varējis izvērsties citādāk.
Virsnieks atklājis, ka Karaliskā Aizsardzības dienesta vīri sargājuši Diānu 15 gadus, taču aptuveni divus mēnešus pirms sievietes nāves rūpes par lēdijas drošību uzņēmušies viņas mīļotā vīrieša Dodi al Fajeda algoti miesassargi.
Traģiskajā naktī Diānu sargājis miesassargs Trevors Rīzs-Džounss. Varfe apgalvojis, ka šis kungs ir izbijis karavīrs, kuram nav bijušas nepieciešamās zināšanas, lai rūpētos par karaliskās ģimenes pārstāvja drošību.
Varfe spriedis, ka, ja miesassargs būtu bijis profesionālis un sava uzdevuma augstumus, viņš nemūžam nebūtu pieļāvis, ka Diāna un Dodi al Fajeda iekāpj automašīnā, kas vēlāk iekļuva traģiskajā avārijā. Viņaprāt, Karaliskā Aizsardzības dienesta pārstāvis nekad šādu kļūdu nebūtu pieļāvis.
Konspirācija un aizkulises
Katras nopietnas valsts izlūkdienestā ir slepena nodaļa, kuras plāni, nedarbi netiek afišēti nekādā veidā, viņu rīcība esot maksimāli noslepenota. Šādu cilvēku galvenais uzdevums ir likvidēt režīmam nelojālus cilvēkus. Autoavārija ir viens no izplatītākajiem politisko slepkavību veidiem – speciāla mobila lāzera ierīce raida jaudīgu staru, kas apžilbina un uz brīdi padara aklu mašīnas vadītāju.
Tieši šāda veida atbrīvošanās no nevēlamas personas notikusi ar visu mīlēto Diānu, uzskata eksperti. Gromovs uzskata, ka „britu specdienesti stingri pieturas pie šīs metodes. Nav pirmā reize, kad šādi tiek neitralizēti cilvēki. Vairāki liecinieki sacīja, ka redzēja uzzibam stipru gaismu, taču policija neuzskatīja šīs liecības par vērā ņemamām. Un tieši tas netieši apliecina ieinteresētību. Tā bija tīša slepkavība”.
Atklājies arī fakts, ka šoferis Pols Anrī bijis izlūkošanas dienesta informators. Viņš esot informējis dienestu par katru princeses soli.
Versijas un spekulācijas par to, kāpēc bija jānovāc karaļnama daiļākā un iemīļotākā persona, ir daudz un dažādas, un rodas arvien vēl. Pastāv viedoklis, ka visas pasaules narkobizness ir sadalīts, un savu daļu no tā kontrolē arī britu karaļnams. Princese it kā esot uzsākusi cīņu pret šo amorālo naudas ieguves veidu, un tāpēc esot likvidējama. Jaunākā sazvērestības teorija ir tāda, ka princeses nāve tika lemta tādēļ, ka viņa gaidīja bērnu no miljardiera Al Fajeda, taču šis vīrs ir arābs, un karaļnamā nedrīkstēja iepludināt arābu asinis.
Princeses Diānas autokatastrofas foto nākamajā lapā
Lapas: 12