Skandālā Ķekava! Pērkot vistu spārniņus pircējs 'dabū' pretīgu putna galvu
Lieliskie pusspārni! Skandālā iekļuvis Ķekavas putnu pārstrādes uzņēmums - īstens Latvijas gaļas ražotāju magnāts.
Publicēts: 06.07.2016, Komentāri: 23
Sociālajā tīklā Facebook kāds pircējs ievietojis bildi, kurā redzams, ka Ķekavas pusspārnu iepakojumā līdžas gardajiem pusspārniņiem atrodama arī putna galva īpaši neglītā formā. Uzņēmums pašlaik skaidro notikušo, atsaucoties uz skandālu, vēsta portāls TVNet.
Uzņēmums norāda, ka pašlaik esot sazinājušies ar konkrēto pircēju, lai noskaidrotu papildu informāciju. Tāpat paralēli pārbauda visus ražošanas procesus.
«Mums ir būtiski nodrošināt pircējiem visaugstākās kvalitātes vistas gaļas produktus. Tādēļ ražošanas process ik dienu tiek rūpīgi uzraudzīts un kvalitātes kontrole tiek veikta vismaz trīs ražošanas posmos. Visi blakusprodukti, kas veidojas vistas gaļas sadales procesā, tiek rūpīgi nodalīti no kvalitatīvās cāļa gaļas, kura tiek izmantota produktu ražošanā,» norāda «Ķekavas» kvalitātes daļas vadītāja Dace Tītmane.
Tītmane skaidro, ka saistībā ar konkrēto gadījumu pašlaik rūpīgi pārbauda situāciju un veic arī iekšējās kvalitātes kontroles pārbaudi, lai apzinātu un novērstu iemeslus, kādēļ pie pircēja nonācis kvalitātes prasībām neatbilstošs produkts.
«Klientam atvainojāmies par nepatīkamo pieredzi. Gadījumos, kad pircējam rodas jautājumi par iegādāto produktu, mēs aicinām vērsties pie mums, rakstot uz e-pastu [email protected] vai arī zvanot pa tālruni 8000 20 90. Tāpat ir būtiski saglabāt konkrētā produkta iepakojumu, kur redzams derīguma termiņš un sērijas numurs, lai konkrēto produktu varam pārbaudīt,» norāda uzņēmums.
Uzņēmums norāda, ka pašlaik esot sazinājušies ar konkrēto pircēju, lai noskaidrotu papildu informāciju. Tāpat paralēli pārbauda visus ražošanas procesus.
«Mums ir būtiski nodrošināt pircējiem visaugstākās kvalitātes vistas gaļas produktus. Tādēļ ražošanas process ik dienu tiek rūpīgi uzraudzīts un kvalitātes kontrole tiek veikta vismaz trīs ražošanas posmos. Visi blakusprodukti, kas veidojas vistas gaļas sadales procesā, tiek rūpīgi nodalīti no kvalitatīvās cāļa gaļas, kura tiek izmantota produktu ražošanā,» norāda «Ķekavas» kvalitātes daļas vadītāja Dace Tītmane.
Tītmane skaidro, ka saistībā ar konkrēto gadījumu pašlaik rūpīgi pārbauda situāciju un veic arī iekšējās kvalitātes kontroles pārbaudi, lai apzinātu un novērstu iemeslus, kādēļ pie pircēja nonācis kvalitātes prasībām neatbilstošs produkts.
«Klientam atvainojāmies par nepatīkamo pieredzi. Gadījumos, kad pircējam rodas jautājumi par iegādāto produktu, mēs aicinām vērsties pie mums, rakstot uz e-pastu [email protected] vai arī zvanot pa tālruni 8000 20 90. Tāpat ir būtiski saglabāt konkrētā produkta iepakojumu, kur redzams derīguma termiņš un sērijas numurs, lai konkrēto produktu varam pārbaudīt,» norāda uzņēmums.