Viedoklis par izmirušo Latviju kā sauso ateju. Par izmirušo pašmāju dzeju, kultūru un mākslu
Attēls 1 no 5
Mūziķa, dziesminieka Kaspara Dimitera viedoklis, viņa sajūtu izpausmes un domu bagāža vienmēr ir bijusi kā citāda matērija un savādāks redzējums. Dzejnieka skarbais spalvas triepiens ar kārtējo skarbdvēseles vēstījumu, latviešu valodas slengā tiek saukts arī par mesidžu tautai. Portāls Pietiek.com publicējis paša Dimitera pašportretrakstu, jo tajā mākslinieks nepārprotami uzrunā ne tikai sabiedrību, bet simboliski arī sevi.Citējam, Kaspars Dimiters* :"Kaspar, labklājība, komforts uzvarējušā kultūrmarksisma
izpratnē sabiedrību degradē līdz perversijām. 500 000 Latvijas bēgļu
aizmuka ne no sliktākas dzīves uz labāku, bet no vienkāršākas, grūtākas
uz perversāku. Īrijas letiņi nu dzīvo “katoļu” valstī, kur 70%
sabiedrības nobalsoja PAR pederastiem un nu pieņēma likumu, kas
sodomītiem ļauj adoptēt bērnus. Letiņi, kas aizbēga uz ASV, nu dzīvo
valstī, kurā viņu bērni iet uz kopējām meiteņu un zēnu skolu tualetēm,
mācoties pierast, ka dzimumu var mainīt tāpat, kā gadžetus un frizūru.Kaspar,
tie, kas bēga, pametot pusdzīvos laukus, nu ir vainīgi pie tā, ka tie
nobeigušies pavisam. Labākas miesīgās dzīves elkam tie upurēja Tēvzemes
miesu un dvēseli. Bēgļu zemēs atbilstoši rietumu samaitātībai nu tie
dzīvo jau ar izmainītu attieksmi pret visu pretdabisko. Viņu bērni ne
tikai nebūs latvieši – tie nebūs pat cilvēki šī apzīmējuma senlatviskajā
jeb pirmās brīvvalsts nozīmē.
Un bēga jau aktīvākie. Pasīvākie vai vēl domīgie palika. Nu mūs,
domīgos, kas sen vairs paši nedomājam, gana simtiem tūkstošu varai
piesūkušos eiroūnijas un LV režīma ierēdņu, kurus savukārt kūrē
parlamenta 100 sociopāti, maniaki, geji, lesbietes, uzņēmēju
administratori, karjeristi vai vienkārši naturāli kampēji.
Tā alkās un tieksmēs pēc labklājības un komforta no cerībā pamodušās
Atmodas zemes arī Latvija kļuva par kroplīgu kontrastu zemi. Ne gluži
vēl par Nigēriju, bet uz to pusi. Rietumnieciski elegantie, komfortablie
kvartāli novadu vampīrpilsētu maliņās kontrastā ar skaisto, tīro,
ezeriem un upītēm bagāto lauku sadzīves un saimniecisko postu Dieva acīs
iemūžina mūsu noziegumu pret savu Tēvzemi. Noziedznieki esam visi, kas
neko neesam spējuši padarīt, lai tā nebūtu. Arī es dekādēm dzīvoju ar
domu, ka labklājība var būt viens no tautas dzīves mērķiem, jo
paraugmatrica taču bija ulmaņlaiki. Tie bija mani maldi un pieslēgšanās
LPSRiešu vesternizētajam kārdinājumam.
Ulmaņlaikos visi lauki taču bija apkopti, visu novadu un pilsētu
sadzīve turējās uz pašu latviešu ražoto, audzēto. Ulmaņa Latvija nebija
ne padomju, ne eiro savienība. Ulmanis izslēdza sociopātu, maniaku,
geju, lesbiešu, uzņēmēju administratoru, karjeristu vai naturālu kampēju
demokrātijas ilūziju un kā karavadonis vadīja tautas dzīves cīņu, lai
mūsu zemē viss pašu radītais zeltu. Jā, arī uz labāku dzīvi, taču ne
perversāku, jo Bībele un Dainas, vīrietis un sieviete, tikumībā
audzināti bērni bija valsts morālās kultūras pamats. Nebija regulāru
iekaustīšanu pelnījušu bābu (pēc V.Rudzīša), kas citas, daudz ļaunākas
savienības okupētajā Latvijā nu radījušas un vadījušas pretdabiskas
izvirtības fondus, biedrības, piespiežot sabiedrību pieņemt sātanisku
nešķīstību vairojošus likumus un konvencijas.
Ja gribi būt latvietis ne tikai tāpēc, ka angliski runā ar latviešu
akcentu vai latviski domā līdzīgi Zviedrijas bīsKAPENEI lesbietei, savāc
savas pekeles, bēbjus un vācies uz laukiem. Atsakies no bezjēdzīgās
pilsētu apkalpošanas, apkalpojot parazītus, maniakus, slaistus un
ierēdņus, darot mākslīgi izdomātus darbus. Uzbūvē sauso ateju ne pārāk
tuvu savai lauku būdai vai vagoniņam un sāc atjaunot savu valsti savos
dažos kvadrātmetros. Uzroc dārzu, uzcel siltumnīcu, pagraba bunkuru un
sāc. Ar prieku vaidi un steni, pukojies un errojies, FM eirohītu “pstā,
pstā, pstā” ritmu vietā pieslēdzies dzegužu un lakstīgalu ambientajām
frekvencēm. Sāc atjaunot Latviju lāpstas vai mēslu dakšas dziļumā no
mājas līdz sausās atejas slieksnim.
Kaspar, ja atdzīvosies lauki, no kapiem augšāmcelsies mirusī Dzeja,
mirusī Mūzika, mirusī Glezniecība, muzeju morgos eksponētā Kultūra. Tā
atkal kļūs par visas tautas kultūru, ne tikai elitāru, intelektuālu,
pornogrāfiski pašapmierinātu slaistu privatizētu kultūrimitāciju.
Dzīvot pilsētā ir pretdabiski, taču, ja dziedinošam balansam ir dzīvi
lauki, ar to var samierināties, jo cilvēcīgi dzīvi lauki necilvēcīgo
pilsētas dzīvi dziedinātu. Kā Dziesmu svētki dziedina Rīgu, jo dziedam
taču, galvenokārt, mēs, pāķi.
Kaspar, dabiski cilvēks dzimst dzimumorientēts uz Dievu, Dabu un
Darbu. Tātad, uz laukiem, uz mežiem, kalniem, pakalniem, līčiem. Lai
sāktu dzīvi sausās atejas pavēnī, drosmīgi jānosaka diagnoze. Mēs,
palikušie, esam vairs tikai ārēji vadāmi, ietekmējami komforta un mediju
diktatūras ķermeņi, kas runā latviski, taču dzīvo kosmopolītiski – pēc
standarta, ko ikdienai nosaka laika un dzīvības parazītu patērētā
televīzija, radio un, protams, narkotiskais īstenības iznīcinātājs
internets. Ja šī diagnoze tevi neatdzesē līdz gaisa temperatūrai,
atgriešanās no māņu planētas Pasaule uz īstenības planētu Tēvzeme jeb
atgriešanās sausās atejas zvaigznājā var sākties.
Kaspar, karogi, himnas, lāpu marši, brāļu kapi ir vien kā nelietīgi
valkāta indulgence par katru nākamo jau ieplānoto noziegumu pret
Latviju. Lai gan prāts mēģina brēkt līdzi himnai, ka pretvalstiskais
kosmopolītisms un perversās ideoloģijas apkalpošanas grēki karoga un
lāpas vicināšanas dēļ tev ir piedoti, sirdsapziņa turpina mocīt.
Protams, ja vien jau neesi transpersonalizējies par dēmonu.
Norauj komfortablajā tualetē savu pēdējo ūdeni un no labklājīgas
nāves bēdz atpakaļ vienkāršajā dzīvē. Jo Latvija līdzīgi Gaujai sākas
tur – laukos.
* dziesminieks, laukos, mežā, viensētā ar sauso ateju"LASIET VĒL: Reiniks un sabiedrība šokā par Rasnača nekaunību un drausmīgajiem zobiem